Lotsa cake orde

Lots and lots cake order last weekend xmenang tgn. Mintaaaaa maaaf lama sgt xupdate yerk. Meh meh sat g rina share gambar yerk. Ni nak share kesah rina kena berpindah opis. Mmg standard org kerajaan duduk 5 tahun dah kena wajib pindah. Xdalah wajib tp kalau xpindah mmg berakar lah bontot teman nanti. So meh kita memindahkan diri.

So after this office baru rina kat ampang. Dkt sgt dgn ampang point tu. leh la nanti uolls org ampang pick up cake kat sini lak. Dekat kan. Xsabar nak tgk apa cabaran br kat tempat kerja for 2013 ni. Menarik ke tak menarik ke, sy akan buat ia menarik. Hehehhe ayat memotivasikan diri. Mcm bagus jer kan.
Nak sedapkan hati. Yerlah subang dengan ampang bukannya dekat. Tgklah bila dah maji sikit business leh la berenti kerja. Chewahhhhh angan angan tinggi betul yerk. Kita mesti ada angan2 dr situ jadi impian dan dr situ kita usaha bg jadi kenyataan. Merapu meraban dah lah ni.
So after this office baru rina kat ampang. Dkt sgt dgn ampang point tu. leh la nanti uolls org ampang pick up cake kat sini lak. Dekat kan. Xsabar nak tgk apa cabaran br kat tempat kerja for 2013 ni. Menarik ke tak menarik ke, sy akan buat ia menarik. Hehehhe ayat memotivasikan diri. Mcm bagus jer kan.
Nak sedapkan hati. Yerlah subang dengan ampang bukannya dekat. Tgklah bila dah maji sikit business leh la berenti kerja. Chewahhhhh angan angan tinggi betul yerk. Kita mesti ada angan2 dr situ jadi impian dan dr situ kita usaha bg jadi kenyataan. Merapu meraban dah lah ni.

Red velvet

Black forest

Tiramisu

Blueberry cake

Posted using Tinydesk blog app

Leave a Reply